Ga naar de inhoud
  • Home
  • Meetings
    • BENELUX
    • NEDERLAND
    • BELGIË
    • LUXEMBURG
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE
    • Meetings Business Event
      • Aanmelden
      • Programma MBE
      • Locatie MBE
      • Achtergrond
      • Eerdere editie’s
      • Organisatie
  • Awards
    • MEETINGS® Awards
      • Achtergrond
      • Winnaars
      • Genomineerden
      • Stemmen
    • EVENTS® Awards
      • Genomineerden
    • Belangrijke data MEETINGS en EVENTS Awards
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About
    • About
      • About
      • Filosofie
      • Doelgroep MEETINGS
      • Abonnementen
      • Team
      • Privacy Statement
      • Disclaimer
    • Contact
  • Home
  • Meetings
    • BENELUX
    • NEDERLAND
    • BELGIË
    • LUXEMBURG
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE
    • Meetings Business Event
      • Aanmelden
      • Programma MBE
      • Locatie MBE
      • Achtergrond
      • Eerdere editie’s
      • Organisatie
  • Awards
    • MEETINGS® Awards
      • Achtergrond
      • Winnaars
      • Genomineerden
      • Stemmen
    • EVENTS® Awards
      • Genomineerden
    • Belangrijke data MEETINGS en EVENTS Awards
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About
    • About
      • About
      • Filosofie
      • Doelgroep MEETINGS
      • Abonnementen
      • Team
      • Privacy Statement
      • Disclaimer
    • Contact

Terug naar Nieuwsoverzicht

17 oktober 2022

Golden Tulip Hotel Central ’s-Hertogenbosch gaat voor de Meetings Award

Tussen 1 oktober en 31 december 2022 kunt u weer stemmen voor de Meetings Awards. Golden Tulip Hotel Central in hartje ’s-Hertogenbosch is een van de genomineerden. In 2020 was het historische hotel winnaar in de categorie Beste Vergaderlocatie regio Zuid. Vorig jaar werden ze tweede in regio Zuid, en dit jaar hopen ze in die categorie weer de  eerste prijs in de wacht te slepen. Hun geheim? Bossche gezelligheid en een persoonlijke benadering in een historisch maar toch modern en duurzaam jasje.

Tekst: Lisa Mooijman

Golden Tulip-Hotel Central in ’s-Hertogenbosch is met 117 jaar geschiedenis dan ook heel bijzonder. Het begon allemaal in 1905, toen Johan Rademaker van café Central een hotel maakte. De meest illustere opvolger tot nu toe is Johan’s kleinzoon Tonny Rademaker, die tot zijn 91-ste aanbleef en grondlegger was van de transformatie van 29 naar 126 kamers en suites. ‘Bossche huiskamer’ Nu staat zijn achterkleindochter Karin Rademaker aan het roer, met de passie voor gastvrijheid en het steeds mooier willen maken het hotel. Inmiddels is Tom Rademaker, vijfde generatie en neef van Karin ook gestart met werken in het hotel. “De persoonlijke aandacht en gastvrijheid geldt voor alle gasten, van zakelijke bezoekers tot toeristen. We zijn de Bossche huiskamer voor iedereen. Ook de Bosschenaren zelf vind je in Brasserie Cé”, vertelt Marketing & Sales Manager Sam Verhoeven.

Authentieke gastvrijheid
Golden Tulip Hotel Central heeft mogelijkheden voor grote diners, congressen, huwelijken, vergaderingen en feesten van groot tot klein. “Alles loopt hier door elkaar heen”, weet Sam. “Die mix is mooi om mee te maken.” Volgens Sam investeert het hotel flink in de relatie met de gast, ook al blijven ze soms maar kort. Het hotel is een warm bad, een tweede thuis en dat zit vaak in de kleine dingen. “Den Bosch zelf is een stad, maar voelt als een dorp met zijn gemoedelijkheid. Dat trekken we door in het hotel, die Brabantse hartelijkheid en oprechte interesse is voor ons authentieke gastvrijheid.” Het hotel gaat natuurlijk ook mee met de tijd. Zo is er ruim voldoende parkeergelegenheid 
en fietsen en zelfs elektrische deelauto’s staan klaar. Het hotel heeft daarnaast meerdere renovaties en  duurzaamheidsslagen uitgevoerd. “De kelder, ‘De Hoofdwacht’ komt uit de veertiende eeuw en de rest van het gebouw dat daaromheen ontstond wordt telkens weer verder verduurzaamd. “Wij als familie Rademaker willen namelijk ook  voor de volgende generatie zorgen”, vertelt Karin. “Je moet blijven investeren om te zorgen dat alles van goede  kwaliteit blijft.”

Deel dit bericht:

Overijssel

Overijssel – Aanpakken en noaberschap

  •   12 juni 2025
Goede vergadering

Wat is eigenlijk…… een goede vergaderlocatie?

  •   12 juni 2025
Taste

Terneuzen Hotels

  •   12 juni 2025
Zeeland

Vergaderen in Zeeland – Zonovergoten succes

  •   12 juni 2025
ESG-Days-2025

Jaarbeurs en Carbon Data Europe in­tro­du­ce­ren ESG Days: in­ter­na­ti­o­naal congres over da­ta­ge­dre­ven ver­duur­za­ming

  •   12 juni 2025
KVB2025_Toverland

Attractiepark Toverland behaalt dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025

  •   12 juni 2025
Loading...

Golden Tulip Hotel Central

Genieten op z’n 'Bosch’ Dit is geen hotel, dit is...
VorigeVorigeGardens Business Centre Oudlaen – Moderne vergader- en trainingslocatie
VolgendeBij Fritz: gastvrije trainingslocatie met veel faciliteiten en ruimteVolgende

Contactgegevens

BMG Business B.V.

Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen

Telefoon
+31 (0)24 760 06 60

E-Mail
info@brinkmanmediagroup.nl

©2025, Brinkman Media Group

Meetings

MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide

Events & Showbizz

MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide

Travel

TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide

Meetings Awards

Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader

Events Awards

Eventsbedrijven
Eventssupplier

Ranking

Meetingssterren

Linkedin Facebook Twitter Youtube Pinterest

Lid / Partner van: