Ga naar de inhoud
  • Home
  • Meetings
    • BENELUX
    • NEDERLAND
    • BELGIË
    • LUXEMBURG
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE
    • Meetings Business Event
      • Aanmelden
      • Programma MBE
      • Locatie MBE
      • Achtergrond
      • Eerdere editie’s
      • Organisatie
  • Awards
    • MEETINGS® Awards
      • Achtergrond
      • Winnaars
      • Genomineerden
      • Stemmen
    • EVENTS® Awards
      • Genomineerden
    • Belangrijke data MEETINGS en EVENTS Awards
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About
    • About
      • About
      • Filosofie
      • Doelgroep MEETINGS
      • Abonnementen
      • Team
      • Privacy Statement
      • Disclaimer
    • Contact
  • Home
  • Meetings
    • BENELUX
    • NEDERLAND
    • BELGIË
    • LUXEMBURG
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE
    • Meetings Business Event
      • Aanmelden
      • Programma MBE
      • Locatie MBE
      • Achtergrond
      • Eerdere editie’s
      • Organisatie
  • Awards
    • MEETINGS® Awards
      • Achtergrond
      • Winnaars
      • Genomineerden
      • Stemmen
    • EVENTS® Awards
      • Genomineerden
    • Belangrijke data MEETINGS en EVENTS Awards
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About
    • About
      • About
      • Filosofie
      • Doelgroep MEETINGS
      • Abonnementen
      • Team
      • Privacy Statement
      • Disclaimer
    • Contact

Terug naar Nieuwsoverzicht

11 juni 2020

Sfeervol en veilig vergaderen bij De Soester Duinen

Tekst: Lisette Biesenbeek

Nederland pakt langzamerhand het leven weer op met het nieuwe normaal. Dit geldt ook voor het prachtig gesitueerde De Soester Duinen aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug. De vergaderruimtes zijn er ingericht op 1,5 meter en het aantrekkelijke buitenterras is fors verruimd. Bovendien zijn de weken van de lockdown aangegrepen om de brasserie in een nieuw en eigentijds jasje te steken.

“Dit stond altijd al hoog op de agenda, maar door de drukte van alledag was er nooit tijd voor”, vertelt eigenaar Thijs Duindam. “In de weken dat we dicht waren hebben we dan ook meteen van de gelegenheid gebruikgemaakt. De donkerbruine lambrisering is nu fris groen met bruin en de vloer is geschuurd. We zijn er ontzettend trots op dat we onze gasten in deze sfeervolle en moderne ruimte mogen ontvangen.”

Lunchboxen
Vooralsnog wordt de brasserie volledig gescheiden van de negen vergaderruimtes die De Soester Duinen telt. Thijs: “Onze vergadergasten hebben op dit moment een aparte entree, evenals een aparte lunchruimte. We zijn met lunchboxen begonnen. Elke zakelijke gast krijgt een eigen lunchbox met daarin een complete lunch. Deze boxen krijgen ze bij de entree of zetten we klaar in de vergaderzaal. De gasten kunnen dan zelf een box pakken. Op die manier vermijden we de loop van mensen.”

Meetings op kleine schaal
In de grootste ruimte, De Soesterzaal, kunnen normaal gesproken 200 tot 250 mensen terecht. Nu, rekening houdend met de 1,5 meter afstand, biedt de zaal ruimte aan vijftig zakelijke gasten. “Maar grote aanvragen zijn er momenteel niet, omdat grotere events niet mogen plaatsvinden. Wel zien we een stijgende vraag van bedrijven die normaal gesproken een teammeeting met bijvoorbeeld tien man op kantoor houden of gewoon even iets leuks met elkaar willen doen, maar daar nu de ruimte niet voor hebben. Voor dit soort gelegenheden kunnen wij natuurlijk perfect een van onze grotere ruimtes indelen, de 1,5 meter in acht nemend. Ook een barbecue op het verruimde terras behoort tot de mogelijkheden.”

De Soester Duinen is zeven dagen per week geopend vanaf 10.00 uur. Bij geboekte vergaderingen gaan de deuren desgewenst al eerder open. Dit is al mogelijk vanaf 06:00 uur.

www.soesterduinen.nl

Deel dit bericht:

PeoplePlaces

people@places Enschede Technology Base – Bijzondere locatie op Vliegveld Twente

  •   20 mei 2025
Slot Loevestein

Slot Loevestein – Beleef historie, bouw aan de toekomst

  •   20 mei 2025
Den Haag Venues

The Big Tour The Hague Venues – Congresstad Den Haag laat zich zien

  •   20 mei 2025
Onthulling jubileummagazine Hotel Central 120 jaar

Golden Tulip Hotel Central viert 120-jarig jubileum

  •   16 mei 2025
Vikingen 1

Vikingen veroveren Museumpark Archeon

  •   15 mei 2025
Thomas

Professional aan het woord. Thomas van der Zee: “Wees nieuwsgierig!”

  •   14 mei 2025
Loading...
VorigeVorigeOp 7 juli gaat het Bierkasteel weer open
VolgendeEen congres organiseren tijdens corona: is dat mogelijk?Volgende

Contactgegevens

BMG Business B.V.

Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen

Telefoon
+31 (0)24 760 06 60

E-Mail
info@brinkmanmediagroup.nl

©2025, Brinkman Media Group

Meetings

MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide

Events & Showbizz

MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide

Travel

TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide

Meetings Awards

Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader

Events Awards

Eventsbedrijven
Eventssupplier

Ranking

Meetingssterren

Linkedin Facebook Twitter Youtube Pinterest

Lid / Partner van: