Ga naar de inhoud
  • Home
  • Meetings
    Vind de beste locatie voor uw bedrijfsmeeting

    Zoek een locatie in de Nederland, België of in de gehele Benelux.

    NEDERLAND
    BELGIË
    BENELUX
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE

    Het Meetings Business Event, georganiseerd door het eerste en grootste vaktijdschrift voor de MICE-markt: MEETINGS. Het MBE is een jaarlijks event voor iedereen die meetelt in de meetings- en congresindustrie.

    Aanmelden

    Aanmeldformulier Meetings Business Awards 2026

    Programma

    Meetings Business Awards 2026

    Locatie

    Locatie wordt eind 2025 bekend gemaakt

    Achtergrond

    Hét jaarlijkse congres voor alle MICE-professionals

    Eerdere editie's

    Vorige edities van de MBE

    Organisatie

    Het MBE is onderdeel van de mediaproductie van Brinkman Media Group

    Tijdens de bijeenkomst worden de MEETINGS Awards uitgereikt.

  • Awards
    Meetings Awards Logo
    MEETING ® Awards

    De publieksprijzen voor de beste MICE-locaties en -bedrijven

    Belangrijke Data

    Inschrijven, Nominaties, Stemmen & Uitreiking

    Achtergrond

    Sinds 2006 uitgereikt aan de beste MICE-bedrijven en locaties.

    Winnaars

    Uitslagen MEETINGS Awards Nederland en België

    Genomineerden

    Bekijk alle genomineerden voor de MEETINGS AWARDS 2025

    Stemmen

    Het stemmen op MEETINGS AWARDS 2025 is begonnen!

    U kunt weer stemmen!
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About

    ABOUT

    MEETINGS

    Contact

    BMG Business B.V.
    Nijmegen

    Filosofie

    Alle zakelijke aspecten van grote en kleine bijeenkomsten

    Doelgroep

    Hét Platform voor Print, Online & Ranking

    Abonnementen

    Abonneren op onze periodieken

    Team

    Ons team, de mensen achter MeetingsPlatform

    Disclaimer

    Eigendomsrechten en voorwaarden

Terug naar Nieuwsoverzicht

Categorie: Koninklijke Jaarbeurs
4 september 2025

Koninklijke Jaarbeurs lanceert Academy: investeren in mensen, bouwen aan de toekomst

In september start bij Koninklijke Jaarbeurs niet alleen het nieuwe evenementenseizoen, maar ook een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van haar medewerkers: de Jaarbeurs Academy. Een grootschalig opleidingsprogramma voor al haar medewerkers om talenten te ontdekken, te ontwikkelen en als organisatie verder te groeien. Marloes van den Berg, Chief People & Sustainability Officer bij Jaarbeurs: “De Jaarbeurs Academy is een geïntegreerd programma waarin duurzaamheid en persoonlijke groei hand in hand gaan. We investeren in onze mensen omdat zij de drijvende kracht zijn achter alles wat we doen.” 

Een breed aanbod voor iedereen
De Jaarbeurs Academy is een breed en volledig geïntegreerd platform binnen Jaarbeurs waarin opleidingen, trainingen en ontwikkeltrajecten samenkomen. De Academy bestaat uit verschillende programma’s voor álle medewerkers binnen de organisatie. Zo is er een Sales Academy waarin accountmanagers hun commerciële vaardigheden kunnen aanscherpen. Of een Marketing Academy waarin marketeers nieuwe kennis en vaardigheden kunnen leren. Ook lanceert Jaarbeurs ‘Jonge talenten’ om jongeren met potentieel talent te begeleiden in hun loopbaan en meer met elkaar en het bedrijf te verbinden.  
Een bijzonder onderdeel is de opleiding Chefs van morgen, waarin Jaarbeurs haar eigen keukenmedewerkers opleidt tot chef-kok. Een primeur in de evenementenbranche, waarmee Jaarbeurs haar betrokken horecateam versterkt en jonge koks een unieke kans biedt om al werkend het vak te leren.

Duurzaamheid als fundament
De Academy is onderdeel van de bredere duurzaamheidsstrategie van Jaarbeurs, waarin HR een van de vijf pijlers vormt. Thema’s als vitaliteit, diversiteit, inclusie en gelijke beloning staan centraal. “Als je duurzame ambities serieus neemt, begint dat bij het investeren in je eigen mensen,” zegt Van den Berg. 

Een organisatie in beweging
Met functies variërend van AV-technici tot salesdirectors en van IT’ers tot garderobemedewerkers, is Jaarbeurs een veelzijdige organisatie. De Jaarbeurs Academy is dan ook ontworpen voor iedereen, ongeacht functie, ervaring of achtergrond. Van den Berg: “We willen een cultuur creëren waarin nieuwsgierigheid, betrokkenheid en verantwoordelijkheid vanzelfsprekend zijn.”  

Deel dit bericht:

Gerelateerde berichten

Landelijke première Van Gogh Immersive Experience in Koninklijke Jaarbeurs
Koninklijke Jaarbeurs introduceert Sustainability Pledge
Jaarbeurs kiest Van Straaten als vaste partner voor event branding
Minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp en burgemeester Dijksma openen 54ste editie Vakantiebeurs in Koninklijke Jaarbeurs
Koninklijke Jaarbeurs lanceert eerste editie Dutch Travel Week
Koninklijke Jaarbeurs lanceert Health and Innovation Asia 2024
Koninklijke Jaarbeurs en digiGO lanceren nieuw vakevent DigiBouw ​2024
Koninklijke Jaarbeurs lanceert internationale vakbeurs voor de pluimvee- en veehouderijsector in India
Koninklijke Jaarbeurs verwelkomt Herman Mantel als nieuwe Chief Commercial Officer 
Opening Europa’s grootste impact experience in Koninklijke Jaarbeurs
Loading...
VorigeVorigeJaarbeurs lanceert twee vakevents voor de retailbranche: Jewels & Luxury en Kitchen & Design Days 2026
VolgendeKoninklijke Jaarbeurs verhuist internationale vakbeurs VIV Select China van Nanjing naar ShanghaiVolgende

Contactgegevens

BMG Business B.V.

Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen

Telefoon
+31 (0)24 760 06 60

E-Mail
info@brinkmanmediagroup.nl

©2025, Brinkman Media Group

Meetings

MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide

Events & Showbizz

MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide

Travel

TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide

Meetings Awards

Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader

Events Awards

Eventsbedrijven
Eventssupplier

Ranking

Meetingssterren

Privacy Statement
Linkedin Facebook Twitter Youtube Pinterest

Lid / Partner van: