Ga naar de inhoud
  • Home
  • Meetings
    Vind de beste locatie voor uw bedrijfsmeeting

    Zoek een locatie in de Nederland, België of in de gehele Benelux.

    NEDERLAND
    BELGIË
    BENELUX
  • Events
  • Congres
  • Expotec
  • Incentives
  • MBE

    Het Meetings Business Event, georganiseerd door het eerste en grootste vaktijdschrift voor de MICE-markt: MEETINGS. Het MBE is een jaarlijks event voor iedereen die meetelt in de meetings- en congresindustrie.

    Aanmelden

    Aanmeldformulier Meetings Business Awards 2026

    Programma

    Meetings Business Awards 2026

    Locatie

    Locatie wordt eind 2025 bekend gemaakt

    Achtergrond

    Hét jaarlijkse congres voor alle MICE-professionals

    Eerdere editie's

    Vorige edities van de MBE

    Organisatie

    Het MBE is onderdeel van de mediaproductie van Brinkman Media Group

    Tijdens de bijeenkomst worden de MEETINGS Awards uitgereikt.

  • Awards
    Meetings Awards Logo
    MEETING ® Awards

    De publieksprijzen voor de beste MICE-locaties en -bedrijven

    Belangrijke Data

    Inschrijven, Nominaties, Stemmen & Uitreiking

    Achtergrond

    Sinds 2006 uitgereikt aan de beste MICE-bedrijven en locaties.

    Winnaars

    Uitslagen MEETINGS Awards Nederland en België

    Genomineerden

    Bekijk alle genomineerden voor de MEETINGS AWARDS 2025

    Stemmen

    Het stemmen op MEETINGS AWARDS 2025 is begonnen!

    U kunt weer stemmen!
  • Mediapakket
  • Nieuws
  • About

    ABOUT

    MEETINGS

    Contact

    BMG Business B.V.
    Nijmegen

    Filosofie

    Alle zakelijke aspecten van grote en kleine bijeenkomsten

    Doelgroep

    Hét Platform voor Print, Online & Ranking

    Abonnementen

    Abonneren op onze periodieken

    Team

    Ons team, de mensen achter MeetingsPlatform

    Disclaimer

    Eigendomsrechten en voorwaarden

Terug naar Nieuwsoverzicht

Categorie: Koninklijke Jaarbeurs
4 september 2023

Lancering campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’

Vandaag lanceert Koninklijke Jaarbeurs de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’. Het doel van deze corporate campagne is om de diversiteit aan mogelijkheden die Jaarbeurs te bieden heeft onder de aandacht te brengen. Zowel bij haar klanten, bezoekers als bij potentiële medewerkers. Jaarbeurs heeft ervoor gekozen om haar eigen organisatie een gezicht te geven door bijzondere verhalen van klanten, bezoekers en medewerkers in de schijnwerpers te zetten.

Meer dan alleen beurslocatie
Jaarbeurs is vooral bekend als beursgebouw blijkt uit recent merkonderzoek. Esther Driessen, manager corporate communicatie & PR: “Ruim een jaar geleden stapte ik in de wereld van Jaarbeurs. Ik werd verrast door de veelzijdigheid, de eindeloze mogelijkheden en de constante drang naar vernieuwing en verbetering. Ik was verwonderd door al die verschillende mensen die Jaarbeurs bezoeken. Van kampeerliefhebbers tot legofans, van artsen tot motormuizen, van onderwijzers tot musicalliefhebbers. 'Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie', roep ik veelvuldig. Die veelzijdigheid aan mogelijkheden en enorme diversiteit aan bezoekers willen we laten zien in een campagne die inspireert, een lach op je gezicht tovert en bezoekers, organisatoren en nieuw talent uitnodigt om in de wereld van Jaarbeurs te stappen.” ​

Vanuit deze gedachte ontwikkelde Jaarbeurs de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’. Met een nieuwe visuele identiteit en een aangescherpte merkbelofte zet de organisatie al haar activiteiten in de etalage. “Wat veel mensen bijvoorbeeld niet weten is dat Jaarbeurs naast de hallen ook beschikt over inspirerende congres- en vergaderruimtes met ieder een eigen karakter en diverse online platforms”, licht Driessen toe.

Achter ieder portret schuilt een verhaal Binnen de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’ gebruikt Jaarbeurs krachtige portretten van hun eigen klanten, bezoekers en medewerkers. Ieder met een eigen boodschap. Hiermee laten ze zien wie Jaarbeurs is, wat ze doen en waarvoor men bij Jaarbeurs terecht kan. De verschillende portretten die in de spotlight staan sluiten naadloos aan bij de merkwaarden: vriendelijk, duurzaam en vernieuwend. Driessen: “Van een portret van onze eigen kok die onze bezoekers culinair verrast tot een portret van een elfje in de trein die onderweg is naar Heroes Dutch Comic Con. En van een exposant die in een stand op de BouwBeurs haar nieuwste bouwmaterialen presenteert tot een eventorganisator die haar bezoekers inspireert met de nieuwste fashion trends. Het kan allemaal bij Jaarbeurs.”

Spelen met werkwoorden Met deze imagocampagne richt Jaarbeurs zich op eventorganisatoren, bezoekers en potentiële medewerkers. Jaarbeurs legt bewust de focus in haar uitingen op de pay off, zodat de organisatie kan spelen met alle activiteiten die ze in huis heeft. Driessen: “Bij Jaarbeurs kan iedereen ‘ontmoeten, beleven, ondernemen, ontdekken en schaterlachen’. We maken continu gebruik van andere werkwoorden zodat we inspelen op wat onze doelgroep belangrijk vindt.” Driessen vervolgt: “In de campagne uitingen geven we een eerste blik in ‘De wereld van Jaarbeurs’. Op de campagne website, wereldvanjaarbeurs.nl, gaat het verhaal verder.”

Deel dit bericht:

Gerelateerde berichten

Jaarbeurs lanceert twee vakevents voor de retailbranche: Jewels & Luxury en Kitchen & Design Days 2026
Nationale Onderwijstentoonstelling 2025 in Koninklijke Jaarbeurs geopend door Koningin Máxima
Koninklijke Jaarbeurs verwelkomt Herman Mantel als nieuwe Chief Commercial Officer 
Koninklijke Jaarbeurs ontzorgt klant met nieuw eventplatform
Jaarbeurs kiest Van Straaten als vaste partner voor event branding
Koninklijke Jaarbeurs introduceert campagne Congrescoaches 
Retailbeurs Utrecht voorjaarseditie bruist van kwaliteit
Koninklijke Jaarbeurs introduceert Sustainability Pledge
Utrecht verwelkomt groot winterspektakel in Koninklijke Jaarbeurs
Koninklijke Jaarbeurs neemt onderwijsvakbeurs en kennisplatform IPON over

Locatieprofiel

Loading...
Koninklijke Jaarbeurs
VorigeVorigeNieuwe chefkok Koninklijke Jaarbeurs: groen koken anno nu
VolgendeKoninklijke Jaarbeurs lanceert Health and Innovation Asia 2024Volgende

Contactgegevens

BMG Business B.V.

Bezoekadres
Kerkenbos 10-15E
6546 BB Nijmegen

Telefoon
+31 (0)24 760 06 60

E-Mail
info@brinkmanmediagroup.nl

©2025, Brinkman Media Group

Meetings

MEETINGS
MeetingsGuide
Meetings Locatie Top-500
International Conferences
Meetings Business Event
Meetings® Awards
Expotec
ExpotecGuide

Events & Showbizz

MEETINGS
Events & Showbizz
Events Awards
EventsGuide

Travel

TRAVEL – Business & Incentives
TravelGuide

Meetings Awards

Congres
Congrestheater
Evenementen
Teamactiviteiten
Supplier
Training
Vergader

Events Awards

Eventsbedrijven
Eventssupplier

Ranking

Meetingssterren

Privacy Statement
Linkedin Facebook Twitter Youtube Pinterest

Lid / Partner van: