Voorjaar 2020: de wereld lijkt in een paar maanden totaal veranderd. Er is angst om dichtbij elkaar te komen, maar er is wel behoefte aan contact. Met mijn bedrijf broadcastyourbusiness help ik een aantal opdrachtgevers nu met het opstarten van Online Channels. En het organiseren van webinars en online events. Zo krijgen zij contact met klanten op afstand en medewerkers die thuis zitten, vaak met kinderen om zich heen. Maar een online channel of online event is een middel. Welke verhalen gaan ze ‘broadcasten’? En hoe geven ze die vorm? Dat is waar we met opdrachtgevers op focussen. Is de toon juist, is de boodschap relevant, is het verhaal empathisch en zijn de beelden goed gekozen?

Klopt jouw verhaal nog bij deze tijd?
Check of jouw verhaal nog klopt bij de nieuwe werkelijkheid waarin je als organisatie verkeert. En nog belangrijker: sluit je verhaal nog aan bij de beleving van je klanten of medewerkers? In een tijd van angst en onzekerheid ligt communicatie onder een vergrootglas. Denk goed na, overleg en als je hulp wilt, bel ons vrijblijvend voor een brainstorm over hoe je met het juiste verhaal contact kunt maken. 11 jaar geleden begon ik met broadcastyourbusiness en bedacht als pay-off: connect with your clients. Ik wil daar aan toevoegen: vooral in deze tijd!